ponedjeljak, 2. svibnja 2011.

Espresso na izletu

Za vikend sam imao rostilj i obiteljsko okupljanje, stavio sam svoju aparaturu u auto i ponio sa sobom da si mogu mirno napraviti popodnevnu kavicu. (freak). S obzirom da vecina mojih uglavnom pije tursku nisam ocekivao da ce me svi zaj**** i traziti da i njima napravim espresso.



Postavio opremu (gaggia baby) na terasu na ovaj mali nestabilni stolic, moleci Boga da sve ne poslozi na pod, napravio desetak kava, uzivao u spravljanju na otvorenom. Nije to problem, problem je slusati druge kada se uhvate pricati o kavi jer naravno o kavi svi sve znaju, a neznaju nista. Kad je kava u pitanju, strasno je tesko uopce poceti objasnjavati ljudima zasto je ovo ovako a ono onako. Ma Lavazza je najbolja kava... da da. Samo ne trudim se ni sam previse objasnjavati kada mi na stolu stoji Arabesca. Da ne bi bilo zabune, svaka cast Arabesci, ali ja kad pricam o kavi, mislim iskljucivo na 100% arabicu, single origin, poznato mikro podrijetlo i przenje itd.  Zasto je kava tako zaj***** stvar.... Svuda je oko nas i svi je piju a moras se jeb*** truditi da kod ljudi uopce potaknes neku zelju za ucenjem ili ispravljanjem njihovog misljenja...

Drugi put nosim aparaturu negdje u prirodu, samo ce mi trebati generator...

Nema komentara:

Objavi komentar